ANASAYFA
Anasayfa | Forum Anasayfa | Profil | Kayıt | Aktif Konular | Arama
Kullanıcı İsmi
Şifre:
Şifremi bu bilgisayarda hatırla! 


Şifrenizi Unuttunuz mu?

 Bütün Forumlar
 GENEL KONULAR
 MNG UÇUŞ AKADEMİSİ / İLK ELDEN BİLGİ
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Printer Çıkışı Al
Sayfa: 
of 4
Yazan Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
kaya
üye



6 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  19:16:32  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Mete Kaptanım.Tebrikler.Size de bu yakışır.
Sivil havacılığımıza hayırlı olsun.

Sayfa Başına Git

Captainkerem
üye


Turkey
5 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  19:28:53  Profili Göster   Captainkerem a bir ICQ mesajı Gönder  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Öncelikle Sayın Mete Akın Hoca'mın ve Ekibinin, uçuş okulunun kurulmasındaki başarılarını kutluyor ve başarılı girişimlerinin devamını diliyorum.

Sayın EnbiTurk'un mesajı hakkında birşeyler söylemek istiyorum.
Ben geçtiğimiz dönemde Sindel Havacılıkta Jar ATPL Teorik Kurslarında yer dersi öğretmenliği yaptım. O yüzden uçuş okullarında sistemin nasıl yürüdüğü ve nasıl geliştirildiği konusunda biraz fikir sahibi olduğumu düşünüyorum.

Pilotaj sınav sistemi Jar standartlarına getirildiğinde Türkiye de hiçbir okulun yeni sistemle ilgili en ufak bir altyapısı yoktu. Son geçtiğimiz bir sene içerisinde uçuş okulları altyapısal yenilikler getirerek teorik sınavlar ile ilgili yenileştirme çalışmalarına başladılar ve her geçen gün çıtayı yükseltmeye devam ediyorlar. Simülatör alınması, kalifiye yerdersi öğretmenlerinin sayılarının artması, okul kütüphanelerinin ve bilgisayar dershanelerinin daha verimli hale getirilmesi, bu altyapısal yeniliklere örnektir.Ve bu yenilikçi girişimler her geçen gün devam etmektedir. Şahsi kanaatimce bir iki sene içerisinde bu sistem yerine oturmuş olacak.

Oben hocamın burada altını çizdiği yenilikler Türkiye'de ya bir ilktir, yada ikincidir ve bunlarda Jeppesen'ın kitabına bakmak kadar basit bir çalışmayla olmaz.

Gece Uçuşu, uçuşun yapılacağı gün için sivil havacılıktan alınan izin belgesi ile mümkün olabilmektedir. Bu izin belgesi yalnızca meydan turunu kapsamaktadır. Dolayısı ile tek motorlu uçaklarda gece meydan turu atabiliriniz. Jar-Fcl de ınstrument rating alabilmek için en az 5 iniş kalkış yaptığınız 5 saatlik gece uçuşu mecburiyeti vardır.

Son iki üç sene içerisinde uçuş okullarının seyrüsefer yerine meydan turu attırdıklarına inanın hiç şahit olmadım.
Sonuç olarak havacılığı seven herkesin uçuş okullarındaki güzel gelişmeleri pozitif yaklaşımlarla değerlendirmesi gerektiğine inanıyorum.

Saygılarımla
Kerem Baykurt
kerembaykurt@superonline.com

Sayfa Başına Git

ovuncunal
üye


Turkey
5 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  20:19:11  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Havacılığa gönül vermiş kişiler.

MNG Uçuş Akademisi ile ilgili hazırlanan birkaç resmi

http://www.mngairlines.com/media_4.asp

linkinden Uçuş Akademisi bölümünden inceleyebilirsiniz.

İyi Uçuşlar.

Edited by - ovuncunal on 17/06/2005 20:43:34Sayfa Başına Git

safakvar
üye


Turkey
30 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  21:24:33  Profili Göster   safakvar a bir ICQ mesajı Gönder  Alıntıyla Brilikte Cevapla
merhaba ben MNG hava yolların da çalışıyorum ve çok fazla pilot olmak istiyorum
şirket içersinde de alımlar olcakmı çok merak ediyorm bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.... saygılarSayfa Başına Git
EnbiTurk
üye


USA
23 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  22:41:58  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Ya simdi guceneceksiniz, kizacaksiniz ama sizin bu yaptiginiz sadece resimleri bir araya getirmek filan.. bunu yapmak bir sey degil.. Madem bu kadar buyuk ucus okulu olacaksiniz, neden bir basin aciklamasi yapip "Piper'dan su kadar ucak aliyoruz" demiyorsunuz?

ya da neden hala bir alan, meydan, bina, sinif aciklamasi gelmedi?

Siz de Eskisehir Anadolu gibi ucak basinda 3 kisi bulundurup komik duruma dusecekseniz, o zaman bu is yine olmaz.

Sayfa Başına Git

kaya
üye



6 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  23:42:54  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
"Piper'dan su kadar ucak aliyoruz" demiyorsunuz?
ÇOK BASİT ÇÜNKÜ "BİLDİĞİM KADARIYLA PIPER'DAN UÇAK ALMIYORLAR:))
konulara biraz da yapıcı bakmayı deneyemezmisin ? ENBİTÜRK (!)

Sayfa Başına Git

fehmi
üye


Turkey
6 Cevap
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 :  23:56:34  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Sayın EnbiTurk,

Bizim tayyareci forumda paylaştığımız bilgilerin amacı okulun açılışını müjdelemek veya ihtiyacımız olmayan bir reklam yapmak değildir.

Havacılığa gönül vermiş dostların takip ettiği bu platformda gerçek olmayan haberlerin dolaşmasını istemediğimiz için yaptığımız işlerden kısaca bahsettik.

Henüz medyada bizimle ilgili bir haber duyamazsınız çünkü açılmış, bütün yetkilerini almış, uçakları,meydanları,pilotları ile tam anlamıyla hazır bir UEO henüz yok.

Size kendimden bahsedeyim. Hava Harp Okulu mezunuyum. Malülen Hava Kuvvetlerinden ayrıldıktan sonra kendi imkanlarımla ABD'de uçuş eğitimi aldım.
Şuan CPL /IR ASEL&AMEL ve CFI/CFII lisanslarına sahibim.

ABD'de uçuş öğretmeni olarak eğitim verirken kullandığım syllabuslar veya uçtuğumuz genel havacılık ortamı ile Türkiye'yi kıyaslayıp, Türkiye'de şuan yapılmaya çalışan işleri görüp duyup karşılaştırdığımda,emin olun çok rahat bir şekilde vaktiyle Wright Kardeşlerin işittiği birçok eleştiriyi kendi havacılığımız için yapabilirim.

VFR olarak kalkış yapan bir C152 uçağının Türkiye'yi baştan başa geçerken ona sürekli radar desteği verecek, civarındaki IFR,VFR bütün trafiklerden haberdar edecek, kazaran baş kaçırdığında acaba daldı mı diye onu ikaz edecek bir ATC sisteminden tutun, uçuşa çıkmadan önce bir pilotun görmek isteyeceği prognostic chartlar, synoptic chartlar,doppler görüntüleri, surface analysis chartlar, winds aloft chartları....notamlar,ve bir sürü bilginin anında ulaşıldığı ülke genelinde bir havacılık networkü de dahil olmak üzere saymakla bitmeyecek dünya pilotlarının birçoğunun kullandığı ama bizim pilotlarımızın belki duymadığı onlarca hizmet mevcut. Sivil Havacılığımızı yerden yere vurmak için onlarca gerekçemiz var.

Türk Sivil Havacılığı şuan emeklemekte.

Bizlerde emekliyoruz. Bizler emek veriyoruz. Yakın gelecekte kendi uçağımızı yapalım, Türk Pilot dediklerinde askeri havacılıkta kendini ispatlamış hava kuvvetleri pilotlarının isimleri ile Türk Genel Havacılığının yetiştirdiği isimler beraber anılsın istiyoruz.

ABD'den döndükten sonra Türkiye'de çok şeyler gördüm. Parasını verip,uçmadan lisans tazeleyenler, 30ncu saatinde yalnız uçup 50nci saatinde PPL alanlar ( ABD'de PPL lisansını minimum 45 saatte alabilirsiniz ancak ABD ortalaması 70 saattir), körük takmadan yapılan alet uçuşları, herhangi bir ekipmanı gayrifaal olduğunda yapılmaması gereken yaklaşmaların ,DME yoksa saatte 90KIAS ile gidersen 6 NM mesafeyi 4 dakikada alırsın mantığıyla yapıldığı, okul kar etsin diye iki öğrencinin beraber uçurulup aynı saatin o uçuş boyunca sadece misafir olan öğrenciye de yazılarak lövye tutmadan uçuş saatlerinin şişirildiğine şahit oldum.

Bu yazdıklarımın ne kadar ciddi konular olduğunu anladığınızı düşünüyorum.

Eğitim uçuşuna giderken öğrencinin öğretmenine bugün ne yapacağız dediğinde bi çıkalım yukarı bakarız dendiğini de çok duydum.

Maalesef, istediğiniz kadar JAR-FCL ne yapılacağını yazmış deyin, uçuş eğitiminin planlanması, sürdürülmesi ve takibi Türkiye'de yavaş yavaş şekilleniyor.

Okulları gezin lütfen. Eğitim Manuallerini incelemek isteyin,şayet gösterirlerse Türk Hava Kurumu'nun eğitim manuallerine çok benzediğini göreceksiniz. Bu yıl yavaş yavaş ciddi bir hazırlık içine girdi bazı kurumlar. Eğitim kalitesinin artmasının uçuş emniyeti ile doğrudan ilgili olduğunu bütün pilotlar bilir. Bazı okul sahipleri nasıl vicdanları huzur içinde uyuyorlar bilemiyorum. Sanırım paranın satın alabileceği güzel yataklar insanı rahatlatıyor.

Biz MNG Havayolları olarak kendi pilotlarımızı en iyi kendimizin yetiştireceğini düşünüyoruz.

Gece yatarken huzurlu olmak içinde şuana kadar Türk Havacılığının sahip olacağı en gerçekçi, en sistemli programları hazırlıyoruz.

MNG Havayolları'nın uçuş emniyeti, çok kaliteli pilotlar ile daha da artacaktır. Bilgi birikimimiz ve tecrübemizden faydalanmak için Embry-Riddle Üniversitesi gibi apronumuzda 100 eğitim uçağı bulundurmamıza da gerek yok.

Eğitimi verecek yeterlilikte kaliteli bir kadro, emniyetli uçaklar,elverişli bir meydan,güzel bir gökyüzü ile bunları başaracağız.

Medya'da bizim adımızı duymaya başladığınızda bu hazırlıkların tamamlandığını ve artık faaliyete geçtiğimizi anlayacaksınız.

Sizlere çalışmalarımızı göstermek isteriz. Tesislerimizi gezmek, bizlerle tanışmak isterseniz hafta içi bir gün sizi ağarlamak isteriz.

Sizlerin eleştirileri bizleri daha iyiye götürecektir.

İlginiz için çok teşekkür ederim.

Fehmi Karaeminogulları


Edited by - fehmi on 18/06/2005 13:42:17Sayfa Başına Git

BLACKOUT
üye



48 Cevap
Gönderilme Tarihi - 18/06/2005 :  21:05:42  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Olayın finansman yönü hakkında ne düşünüyorsunuz? Pilot adaylarının bu yüksek meblağları karşılaması için ne gibi alternatifler olabilir? Bankalarla konuşup kredi imkanı sağlama vs. gibi düşünceleriniz var mı?

Sayfa Başına Git

zekiinmetu
üye



20 Cevap
Gönderilme Tarihi - 19/06/2005 :  07:34:37  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
aslında finansman konusunda ben onur air'ın sindelair'la yürüttüğü sistemi benimsemiştim!
eğitimin makul bir meblasını katılımcı öğrenci karsılar ve de geri kalan kısmını zorunlu hizmet dahilinde uzun vade de geri alabilirsiniz!
tek secenek olmasa da option'lardan biri olabilir!

Sayfa Başına Git

wing
üye


Turkey
49 Cevap
Gönderilme Tarihi - 19/06/2005 :  07:46:21  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Güzel bir haber hayırlı uğurlu olsun ...Çok sevindim..önünüze konacak engelleri aşmanız ve iyi çalışmalar dileği ile kutlarım....

Hava açık ,rüzğar 4 kn mutedil ,pist on-sekiz kalkış serbes
Sayfa Başına Git

MeteAKIN
üye



7 Cevap
Gönderilme Tarihi - 19/06/2005 :  16:40:35  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
PARASAL KAYNAK NASIL OLMALI / ÇALIŞILAN MODELLER :

Sizlerin de belirtiği gibi, bu oldukça pahalı bir eğitim.İlave olarak parasal yönüne pratik çözümler bulunamadığı takdirde devamlılığı mümkün olmayabilir. Ya da beklenen kalite düzeyini devam ettirmek zorlaşır.

Bu gün, okullar arasındaki ana rekabet unsuru fiyatları.Bir şekilde kalite göz ardı edilebiliyor.Fiyatları aşağı çekebilmek için neler yapıldığı da herkesin gözü önünde bir aldatmaca olarak devam ediyor.Sadece, KDV ödememek için fatura vermekten kaçınma veya kredi kartı kabul etmeme yaygın bir uygulama.Hatta pazarlık etmek çok normal sayılıyor.

Ancak, MNG Uçuş Akademisi faaliyete geçtikten sonra, sanırım, bu uygulamaların devam etmesi mümkün olamayacaktır.Eşit şartlarda rekabet edilebilmesi için herkesin istemese de Kanunlara ve Sivil havacılık kurallarına tam riayet etmesi herhalde zorunlu hale gelecektir.

Gelelim çalışmalarımıza, henüz net olarak son şeklini almamış olmamasına rağmen, adaylarımız için birtakım finansman çözümlerin gerekli olduğunda hemfikiriz.

Esas uygulama, eğitim finansmanı vererek, çalışma süresince geri ödenmesi şeklinde olacaktır.Bunun modelleri, miktarı, geri ödeme süresi, faizi v.b. ayrıntılar bir süre sonra netleşecek.Zaman içinde yetiştirdiğimiz pilotların yurt içi ve yurt dışında iş bulmalarını kolaylaştırmak için bir brokırlık organizasyonu da planlamamız içinde.

MNG Havayolları için eğitim verilecek adayları, PPL kursları tamamlandıktan sonra seçmeyi planlıyoruz.Böylece adaylar kurs süresince teorik gelişimleri ve uçuşları ile izlenebileceklerdir.Ayrıca kendileri de gerçekten profesyonel pilot olmayı isteyip istemedikleri kararını yaşayarak verebileceklerdir.Bu adaylar için MNG sorumlulukları PPL Kursunu tamamlayıp, psikoteknik ve kişilik testlerini başarı ile tamamlamalarından sonra başlayacaktır.

Kısa süre içinde sizlere, hazırlıklarımız ve uygulamalarımızla ilgili daha ayrıntılı ve kesin bilgiler verebileceğimizi umuyoruz.

Sevgiler.

Mete AKIN

Sayfa Başına Git

hakan737
üye


Turkey
279 Cevap
Gönderilme Tarihi - 19/06/2005 :  19:17:06  Profili Göster  Ziyaret hakan737'ın Anasayfasını  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Mete bey, bu yaşdan sonra meslek olarka pilot olmaya niyetim yok ama belkide PPL için hala zamanım var.
Ancak en başından beri takip etmeme rağmen şu ana kadar olay tamamen "teori" esaslarına dayanıyor izlenimi veriyor. Ben çok katı ve sert olarak sormak istemiyorum ama bu kadar çalışma yaptıktan sonra "şu meydanı kullanacağız, fiyat range'i yaklaşık şu, süreler şunlar, kurs yapıalandırmaları ve sınıfları şöye, öğrenci sayıları uçak tiplerimiz bunlar" vb gibi soruların somut cevaplarını okumayı umut ediyordum. umarım en kısa sürede cevapları görebiliriz. başarılar


Hakan737Guven
Sayfa Başına Git

MeteAKIN
üye



7 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  00:56:41  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Sayın Hakan 737 Güven,

Bence yaşınız ne olursa olsun, PPL almak için geç kaldığınızı düşünmüyorum.İnşallah bu bizimle gerçekleşir.Bu keyfi beraber yaşarız.

Okulumuzla ilgili somut birçok hazırlığımız tamam veya tamamlanmak üzere.Ancak, faaliyete başlayabilmek için MEB ve SHGM müsaadelerinin tamamlanmış olması gerekiyor.Bu işlemler belirli sıralar takip edilerek gerçekleşiyor.Şu anda, MEB işlemleri tamamlanıyor.

İdari yapılanmamızı MNG Havayolları 3. katında oluşturduk (Yaklaşık 2000 m2 lik kapalı alan).Teorik eğitim de burada yapılacak.Müsaade için programlarımız hazırlandı.Diğer arkadaşlarım bu konuda ayrıntıları verdiler.Altı dersanemiz ses ve görüntü sistemleri ile hazır.Kütüphane için yaklaşık 300 çeşit orijinal kitap ve CD/DVD hazır.CBT/CBI sistemleri satın alındı ve yerleri hazır.FNPT II anlaşması yapıldı ve eylül 2005'te kurulmuş olacak.Uçuş ve teorik eğitim öğretmenlerimiz belirlendi.Şu anda kadromuzda ve faaliyetlerini sürdürüyorlar.

Uçak olarak, tek motor C 172 kullanacağız.Planlamamız başlangıç için 5 uçak. Çift motor için birkaç değişik alternatifimiz var.Meydan için tek bir yere bağlı kalmayacak şekilde esnek bir program üzerinde çalışıyoruz. Ayrıca uçuşun bir kısmının ABD' de yapılıp yapılamayacağı belirlemek için ABD' de 15' ten fazla Uçuş Okulu ile görüşmemiz sürüyor.

Daha önce de belirttiğimiz gibi buraya yazmamızın esas nedeni doğru bilgilere ilk elden ulaşmayı sağlamaktı.Bu nedenle tam kesinleşmiyen veya devam eden konuları bitmiş gibi sunmak istemedik.Umarım kısa bir süre içinde faaliyete geçeriz.Bu arada siz dahil bütün arkadaşlarımız katkıları bize güç ve güven verecektir.

Sevgiler.

Mete AKIN

Sayfa Başına Git

hakan737
üye


Turkey
279 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  03:17:05  Profili Göster  Ziyaret hakan737'ın Anasayfasını  Alıntıyla Brilikte Cevapla
ilginize teşekkur ederim.

saygılarımla


Hakan737Guven
Sayfa Başına Git

TUNCSELEK
üye


Turkey
1 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  04:35:56  Profili Göster   TUNCSELEK a bir ICQ mesajı Gönder  Alıntıyla Brilikte Cevapla

METE KAPTANIM;

"MNG" yine Türkiye'de "her alanda" yine yapılmayanı yapmaya ve yapılanında en iyisini yapmaya devam ediyor.

Bir MNG HAVAYOLLARI mensubu olarak sizlerle gurur duyuyorum.

TÜM EKİBİNİZE KOLAY GELSİN ; İYİ ÇALIŞMALAR

saygılarımla

TUNÇ SELEK
ODTÜ Havacılık ve Uzay Mühendisliği Öğrencisi & MNG HAVAYOLLARI ESB/Supervisor

e-mail : tunc.selek@mngairlines.com
Sayfa Başına Git

antalyabase
üye



19 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  15:36:47  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
METE KAPTANIM

calismanizdan dolayi sizi ve ekibinizi tebrik ederim,merak ettigim 3 hususu aydinlatirsaniz sevinirim...

1-) MNG bunyesinde alinip ppl den sonra yetistirilecek aday sayisini kac kisi olarak planliyor/dusunuyorsunuz ?

2-)okul bunyesinde ppl maliyeti ne kadar olucak tahminen... su anki Turkiye ortalamalarinin aynisimi yoksa altinda veya ustunde bir rakkammi ?

3-) egitim meydani Sabiha Gokcen diye duymustum,bu dogrumu ?...yesilkoyde bu yogunlukta verilmesi mumkun gozukmuor,Top-Air den Hezarfen kiralanmasi mantik disi(bir nev'i rakip okul durumuna girecek)..Samandira tamamen askeri statude...o zaman bir sabiha gokcen kaliyor

Sayfa Başına Git

fehmi
üye


Turkey
6 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  18:38:28  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
MNG Havayolları Uçuş Eğitim Organizasyonu eğitim kalitesinden taviz veremeyeceği için bazı maliyetlerin önüne geçemiyoruz.

Diğer uçuş okullarından daha yüksek bir fiyat olmaması için çalışıyoruz.

MNG Havayolları sponsor olacağı öğrenciler ile ilgili planlamasını henüz şekillendirmedi. Bu nedenle ödeme veya sözleşmelerin nasıl olacağı konusunda yorum yapmak için henüz çok erken.

Ödeme kolaylığı yaratacağını düşündüğümüz için farklı bankalardan eğitim kredisi imkanı sağlamaya çalışacağız.

Sunacağımız eğitim programları sadece kalite bakımından değil ulaşılabilir olacakları için de cazip olacaklar.

Eğitim meydanı olarak arzu ettiğimiz, bize çok yönlü hizmet verebilecek bir meydanda çalışmak. Gerektiğinde İzmir,Antalya meydanlarına intikaller planlanmakta. Meydan konusunda eğitim programımızı gerçekleştirebileceğimizi düşündüğümüz Sabiha Gökcen Havalimanına sıcak bakmaktayız.

Saygılarımla

Fehmi Karaeminogulları

Sayfa Başına Git

safakvar
üye


Turkey
30 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  20:27:10  Profili Göster   safakvar a bir ICQ mesajı Gönder  Alıntıyla Brilikte Cevapla
merhaba sorumu yineliyorum .Şİrket içi alım olucakmı veye bilgisi bize ulaşıcakmı lütfen bu konudada açıklama yaparsanız çok sevinirim!!!

yardımlaşmayı severimSayfa Başına Git

MeteAKIN
üye



7 Cevap
Gönderilme Tarihi - 20/06/2005 :  20:31:18  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Sevgili Şafak,
Bu konuda size e-posta gönderilmişti.

Konu henüz netleşmedi.Ancak üzerinde çalışılıyor.Faaliyete geçmeden önce kesinleşeceğini sanıyorum.

Sayfa Başına Git

seyhankaptan
üye


Turkey
1 Cevap
Gönderilme Tarihi - 22/06/2005 :  19:39:19  Profili Göster  Alıntıyla Brilikte Cevapla
Mete Kaptanım,

İlk elden duyuru için bu ortamı kullanmış olmanızdan dolayı sizleri kutluyorum.
Açıklamalarınız gayet başarılı olmuş, tüm yazılanları okudum. Fakat katılımcıların bir kısmının şüpheli yaklaşımları, MNG çalışanı olduğumdan belki beni biraz üzdü.
Olaya kurucu olarak temkinli yaklaşmanızı anlayabiliyorum, tüm işler netleşmeden gerçekçi bilgiler verebilmek zordur elbette. Ne zamandır yakın çevremizden bizler de bu okulla ilgili sorulara muhatap oluyorduk, şimdi onları yönlendirebileceğimiz bir sayfanın olması rahatlatıcı.
Katılımcıların şüphelerini gidermek için, MNG HAVAYOLLARI nın ne olup ne olmadığı konularını içeren bir ek sayfa hazırlasanız ya da yönlendirici linklere yer verseniz, tanıtımınız daha başarılı olur gibi geliyor bana.
Çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Tüm ekibinize selamlar.
Saygılar.

uçmak bir tutkudur..Sayfa Başına Git

Konu 4 Sayfa Uzunluğunda:
  1  2  3  4
 
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Printer Çıkışı Al
Sıçra:

Tayyareci Forum : İKOVAN BİLİŞİM

Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000