MeteAKIN
üye
7
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/06/2005 : 22:02:50
Arkadaşlar,MNG Havayolları bünyesinde bir Uçuş Akademisi kurmak üzere çalışmalarımız devam ediyor. Ben, Mete AKIN, bu projenin Koordinatörü olarak çalışıyorum. Sizlere kuruluş çalışmalarımız ve amaçlarımız hakkında ilk elden bilgi vermek istiyorum.Böylece hatalı veya eksik bilgilerden oluşabilecek yanlış anlamaların önüne geçebiliriz diye düşünüyorum. Öncelikle, böyle bir projenin başlatılmasındaki ana amaç; hem MNG havayolları hem de sivil havacılığımızın ihtiyaç duyduğu ve her gün sayısal olarak artan kaliteli pilot ihtiyacımızın karşılanmasına katkıda bulunmak.Doğal olarak, öncelikle çevre ülkeler ve tüm Dünya da ilgi sahamız içinde. Yaklaşık 6 aydır çalışıyoruz. Bu güne kadar; Pilot seçimi, kadro, dokümantasyon, uçak temini, simülatör alımı, meydan seçimi, programların hazırlanması gibi konularda önemli mesafeler kat ettik. Sınıflardaki öğrenci sayısı 12 ile 15 arasında değişecek ve her pilot adayı orijinal İngilizce kitap ve diğer eğitim yardımcılarını kullanacaktır.Yani, artık sık sık duyduğumuz gibi öğrencilerin sadece kendi çabaları ve yalnız başlarına teorik eğitimlerini tamamlamaya çalışmaları devri sona eriyor.Teorik ders öğretmenleri her konu için en az üç kişi olmak üzere, konunun uzmanları arasından seçiliyor.Dersleri desteklemek için CBT/CBI programlarımız hazır, her öğrenci istediği zaman zengin kitaplığımız ve CD/DVD kütüphanesinden yararlanabilecek.Aynı gün içinde hem teorik ders alayım hem de uçayım kargaşası da olmayacak.Teorik eğitim ve uçuş programları ayrı zamanlarda ve birbirini destekleyecek şekilde yeniden düzenlendi.ELITE FNPT-II sentetik eğitim yardımcısı ile 24 saat alet ve seyrüsefer eğitimi almak mümkün.aynı zamanda lisans sahibi veya uçuş eğitimini başka okullarda devam ettiren pilotlar için de bu cihaz ile eğitimlerini pekiştirmelerine yardımcı olabileceğiz. SHGM ve diğer bürokratik işlemlerin tamamlanmasına bağlı olarak yaklaşık 2,5 ay içinde faaliyete geçebileceğimizi umuyorum. Uygulamayı planladığımız programlar, PPL, IR, CPL, ATPL,Öğretmen modüler kursları ile PPL/IR ,CPL,ATPL entegre ile TSK' dan ayrılacak pilotlar için ATP teori ve her türlü Çevrim kursları olarak özetlenebilir. Amacımız sadece lisans vermek ya da sınavlara hazırlamak değil, aynı zamanda "Havayolları için pilot yetiştirmektir." Bu amaçla, lisans programları ile "Tip Sertifikası ve layn eğitimlerini" birleştirme çalışmalarımız hızla ilerliyor. Belki en fazla merak edilen konuların başında gelen MNG Havayollarının kendisi için pilot yetiştirme ölçütleri ile kursların maliyetinin ne olacağı konusunda çalışmalarımız devam ediyor. Özet olarak, Kaliteyi ön planda tutarak, dünyadaki örnekleri ile yarışabilecek bir Akademinin temellerini hızla atıyoruz. Yakın zamanda, son şeklini almış faaliyetlerimizi basın-yayın ve kendi tanıtımlarımızla sizlere duyuracağız. Pilot olmayı düşleyen gençlerimizin bu düşlerini en kısa zamanda gerçeğe dönüştürmek için çalışıyoruz. Sevgiler Mete AKIN
|
Bahadir
üye
USA
163
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/06/2005 : 23:13:44
Ingilizcesi yeterli olmayan adaylar icin ne dusunuyorsunuz? Eger yeterli dil bilgisi yoksa bir adayin, onu geri cevirecek misiniz? Yoksa belli bir dil egitimi de verilecek mi? Cabalariniz gercekten goz kamastirici. Umarim Turkiye'deki ucus okullarinin uzerinde bir duzey yakalar, sadece Turkiye'de degil ayni zamanda Avrupa'da da egitim ihtiyacina yanit verebilirsiniz. Bahadir |
scorpion22
üye
Turkey
183
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/06/2005 : 23:28:06
Peki uçuş okulunuza alımlarda nelere dikkat edeceksiniz?Örneğin eğitim durumu ve yabancı dil seviyesi gibi.......... |
fehmi
üye
Turkey
6
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/06/2005 : 23:38:53
MNG Havayolları bünyesinde kuruluş çalışmaları devam eden Uçuş Eğitim Organizasyonumuz, hazırlamış olduğu eğitim paketleri ile pilot adaylarının en doğru biçimde yetişmesini planlamaktadır.Hazırlanan sistemde öğrenciler uçuş eğitimlerine başladığında hangi sortide hangi uçuş hareketlerini çalışacaklarını, ilgili eğitim sortisinin amacı ve bitirme standardı gibi önemli bilgileri hazırlanan eğitim programında görebilecekler . Uçuş eğitimi birçok yerde olduğu gibi uçuş öğretmeninin inisiyatifinde ‘Bugün de şunları yapalım’ şeklinde olmayacak, başından sonuna kadar belirlenmiş standartlar ile yetişecek pilotların ileride havayollarında uçacağı düşünülerek ,havacılığın gerektirdiği ciddiyette verilecektir. Teorik eğitimler için ilgili derslerde mevcut kadroya yardımcı olması için konusunda uzman öğretmenlerle anlaşılmış olup, MNG Havayolları bünyesindeki ihtisas sahibi öğretmenlere ilaveten farklı konularda uzmanlaşmış profesyoneller ile de aynı dersi aynı anda birden fazla dershanede verebilmek mümkün olacaktır. Yer dersi öğretmenleri derslerine hakim, planlanan programa bağlı olarak ders anlatacak, öğrenci dersi görmeden ders gösterilmiş gibi yapılmayacak, planlanmış dersler olağanüstü bir hal olmadıkça planlandığı saatte başlayıp,planlandığı saatte bitecektir. Bu söylemiş olduklarım aslında normalde olması gerekenler olduğu halde, ne yazık ki Türkiye şartları düşünüldüğünde önemli detaylar ve yapıldığında farklılık yaratacak unsurlar olarak ortaya çıkmaktadır. FNPT II ile öğrenciler, ATPL entegre kursunda 40 saat, IR modular kursunda 35 saat log edebilecekler. 24 saat açık olacak simülatör, pilot ve pilot adaylarının melekelerinin gelişmesinde önemli rol üstlenecektir. Öğrenciler becerilerini geliştirmek istediklerinde sürekli kullanıma hazır olacak, 5 adet Elite Flight Simulator programı yüklü PCATD ‘ler ile çalışma olanağına sahip olacaklardır. PCATD cihazları ile yapılan uçuşlar JAA tarafından onaylı olmamasına rağmen bireysel gelişim amacı ile kullanılabilecek simülatörlerdir. PCATD cihazları FAA tarafından uçuş eğitiminde kullanılabilir onayına sahiptir. En büyük amacımız, yetiştirdiğimiz pilotların güzel haberlerini duymak ve aynı gökyüzünü paylaşırken huzur içinde olmaktır. Herhangi bir uçakta en iyi emniyet unsuru iyi yetişmiş bir pilottur. Emniyetli uçuşlar, Fehmi Karaeminoğulları
|
fehmi
üye
Turkey
6
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/06/2005 : 23:47:08
Günümüz havacılığında İngilizce bilgisi uçuş emniyeti ile direkt ilgilidir. Türkiye havasahasında VFR uçacak pilotlar yeterli havacılık ingilizcesine alacakları eğitim ile kavuşacaklardır. Takip edilecek kitapların İngilizce olması, eğitim programlarına başvurcak adayların çoğunlukla ticari pilot olmak istemesi, ileri düzey eğitimlerde iyi derecede İngilizce'nin aranan bir şart olması ( JAR-FCL gereği) ve ileri düzeydeki eğitimlerin sınavlarının İngilizce olarak yapılması nedeni ile seçim aşamasında okuduğunu ve duyduğunu anlayabilecek ve kendini ifade edebilecek seviyede İngilizce becerisini ön şart olarak arayacağız. İngilizce seviye tespitinin nasıl yapılacağı hususunda çalışmalar devam etmektedir. Fehmi Karaeminoğulları |
BLACKOUT
üye
48
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 00:51:09
Çok etkilendim. Ülkemde böyle sistematik ve akılcı planların yapıldığını duymak harika. Alım standartları da fazlaca düşmezse, bu okul bir marka olabilir. |
Sirer
üye
Turkey
47
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 03:20:40
Evet gerçekten çok etkileyici, tebrikler efendim...4.Air Force & 411.Turkish Raiders Squadron Commander www.turkishstars.com |
galip
üye
4
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 14:14:34
OBEN' İN YAZISI KONUNUN AYNI YERDE KONUŞULABİLMESİ İÇİN OBEN' İN YAZISINI DA BURAYA AKTARDIM. HERHALDE HOŞGÖRÜRSÜN OBEN.Arkadaslar, Mete Kaptan'in MNG UCUS AKADEMISI hakkinda ilk elden bilgi aktarimi konusunda soylediklerine benimde bir kac ilavem olacak. Ismim Oben Ogultarhan ve havacilik camiasinda hem parasutcu hemde pilot olarak bilinmekteyim. Yaklasik 20 yillik parasutcu ve 15 yillik THK baslangicli ve FAA devami olan pilotluk tecrubelerine sahibim.Bilgi islem teknolojileri ve sistem muhendisligi egitimliyim. MNG UCUS AKADEMISI ekibinde calismaktayim ve prosedurlerin tamamlanmasindan sonra ucus egitmeni olarak MNG bunyesinde emekliligimin sonuna kadar SADECE UCUS EGITMENI olarak calismak arzusundayim. Bende kisaca calismalarimizdan bahsetmek istiyorum. Mete kaptanin aktardigi bilgilere ilave olarak, MNG UCUS AKADEMISI bunyesinde su anda Avrupa okullarinda ornegi olmayan, yuksek butceli, teknoloji destekli egitim sistemleri hazirliklarimizda devam etmektedir. Veri tabani destekli egitim sistemleri, ders takip ve tamamlama sistemleri elektronik derslikler ve uzaktan ogrenim sistemlerimizi ozetlemek isterim. Okul bunyesinde bulunacak salonlardan iki tanesi ayni zamanda aviation teknoloji lab. olacaktir. Ders anlatimlari sirasinda yer egitmeni onunde bulunan PC den Oxford ve Jeppesen CBI larini duvar projectorunden o anda anlatmakta oldugu ders konu ve unitesine spesific sekilde aktarabilecek (Dual CBI support), internete bagli quadrophonic ses sistemleri ile kule, telsiz, DVD/VCD kayitlari ogrencilere dinlettirilecektir. Her bir ogrenci icin ayri takip nesneleri ve schedule lari olacagi icin ogrencinin ogrenim kapasitesi ve suratide takip edilerek kisiye ozel tamamlama programlari hazirlanabilecektir. Tabii ki tum egitimler sirasinda kullanilacak egitim malzemelerinin HEM OGRENCI HEMDE EGITMEN TARAFINDAKI tum yazilimlarin ve kitaplarin TAMAMEN ORJINAL olacagini soylemeye gerek yok :) Hazirlanmakta olan ATMS (Aviation Training Management Sysytem) database'i ile (MNG UCUS AKADEMISI Bunyesinde inhouse olarak hazirlanmaktadir) Tum JAA ders konu ve uniteleri ( 010 xx xx xx gibi) hepsi ayri ayri birer proje gibi degerlendirilecek. Her bir proje yine ayri ayri proje olarak dusunulecek ogrencilere esitlenecektir. Bu matrixler veri tabani uzerinden takip edilecek eksik kalan, yetersiz olan konular o anda uygun olan ogretmenler yada ekipmanlar tarafindan tavsiye zincirine girecek ve elektronik ortamda egitmen ve ogrencilere raporlanacaktir.Yer ve ucus egitmenleri, ogrenciler ile tum ucak ve ekipman takipleri min. JAA gereklilikleri uzerine set edilmis veri tabani tarafindan manage edilecektir. Uzun lafin kisasi, her bir ogrenciye her bir konu kapasitesi ve yetenegine uygun sekilde KESINLIKLE OGRETILECEKTIR, bundan emin olunacaktir. Internet uzerinden hizmet verecek uzaktan ogrenim sistemimiz (Distance Learning) projesi ise yine tamamen MNG UCUS AKADEMISI bunyesinde hazirlanacak Flash ve Java animasyonlari, TURKCE ve ingilizce anlatim ile yukarida bahsettigimiz database ders konulari takip sistemi ile entegre sekilde aktarilacaktir. Uzaktan ogrenim sisteminde her bir konu I.T ekibimiz tarafindan anime edilecek ve yine kendi kuracagimiz cok yuksek performansli ve guvenli internet sunucusu uzerinden ogrencilere aktarilacaktir. Bu ogrencilerin her birinin derse katilim sureleri, konu yeterlilikleri v.s SUREKLI DEGISECEK SORU SISTEMI ile kontrol altinda tutulacak ve yukarida bahsedilen veri tabanininda ogrencilerin bireysel gelisimleri takip edilecektir. Uzaktan ogrenim hizmeti alan ogrenci belirli zaman araliklarinda acilacak tamamlama seminerlerine internet uzerinden yada fiziksel olarak derslikte katilabilecek ve eksikliklerini giderecektir. Yukarida bahsedilen tum projeler 6 ay once start almistir. Calismalar yapmak degil, UYGULAMAK daha onemlidir felsefesi ile hizmete verilecektir. Arkadaslar, MNG UCUS AKADEMISI Turk sivil havaciliginin hak ettigi yere suratle gelmesi icin gerekenleri yapmaktadir. Egitim sistemimiz ve sonuclarin PEK COK AVRUPA VE USA OKULLARINDAN COK DAHA BASARILI OLACAGINI SIMDIDEN BILMEK inanin bana gurur veriyor. Saygilarimla... Not. MNG UCUS AKADEMISI bunyesinde SERBEST PARASUT TAKIMIMIZIDA kurduk. Su anda parasut ekibimiz Eskisehir/Inonu'de Turkiye Parasut Sampiyonasina katilmaktadir.MNG UCUS AKADEMISI ana dali ve ihtisasi olacak AIRLINE PILOT TRAINING programlari disinda hava sporlari konusunda da ust duzey yonetim destegi ile ciddi calismalar yapmaktadir. Kaptani oldugum takimimizin SERBEST PARASUTCULUK konularinda yapacagi degisik ve BAGIMSIZ haberleri de yakinda duyacaksiniz. Belkide MNG DROP ZONE ne dersiniz ??? Edited by - galip on 16/06/2005 19:54:22 |
galip
üye
4
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 17:01:00
Bize (MNG UÇUŞ AKADEMİSİ'ne) ulaşabilirsiniz. academycrew@mngairlines.com Edited by - galip on 16/06/2005 19:54:54 |
cakiter
üye
Turkey
1
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 17:24:42
Tolga Hakan ÇAKITER Ben MNG Uçuş Akademisinin Kalite sorumlusuyum , 24 yaşındayım ve pilotum Bu güne kadar bu görevi Başarıyla yapabilmek için Kalite Yönetimi kurslarından, JAR-OPS kursuna kadar pek çok eğitim aldım.Burada çok Deneyimli ve çok dinamik bir kadro ile birlikte çalışıyoruz. Burada çalışanı olmaktan gurur duyduğum MNG uçuş akademisi için Bu akademide hakikaten kaliteli insanlar yetiştirmeyi hedefledik ve bu doğrultuda fark yaratacak eğitimimiz ile gerek Türkiye de gerekse yabancı ülkelerde marka haline gelecek bir okul olacağız…. Bizler kaliteli bir eğitim verebilmek amacıyla sürekli araştırmalar yapıyoruz ve Gelişmeleri de yakından takip ediyoruz ve her geçen gün Burada çalışan insanların beklentileri de giderek artıyor. Beklentileri yakalama çabasına da daha büyük bir ivme kazandığımızı hissediyorum. Kalite sorumlusu olarak Çok büyük bir memnuniyetle söyleyebilirim ki MNG Uçuş Akademisinde Türkiye’de önemli bir gelişmenin tohumlarını attı ve çok güzel örneklerin çıkmasını da sağlayacak…. HAKAN CAKITER hakan.cakiter@mngairlines.com |
hakan737
üye
Turkey
279
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 18:12:18
selamlarELITE FNTP-II sentetik simulator derken standart desktop ELITE simulator versiyonlarındanmı yoksa aşağıdaki resimdeki simulatördenmi bahsediyorsunuz? http://www.swisspsa.ch/Grafiken/FNPT_II6x8.jpg saygılar Hakan737Guven
|
lordbogart
üye
Turkey
56
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 18:32:03
"MNG" ile ilgili konuları bir başlık altına toplanırsa kıtalar arası uçuş daha ucuza gelir |
MeteAKIN
üye
7
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 18:47:08
Hakan 737,Evet bahsi geçen FNPT II SDT, verdiğiniz linkte resmi görülen cihaz. C-172 RG ve tipini opsiyonlu olarak tuttuğumuz bir çift motorlu uçakla birbirlerine çevrilebilen (Converted), bir model. Üzerinde tüm Türkiye ve Doğu Avrupa görüntü ve bilgileri olacak.Ayrıca İsviçre'nin gerçek görüntüleri de bulunacak. İlave olarak, standart ELITE desktop versiyonları için 5 adet de software alıyoruz. Bu arada FNPT' nin açılımını da vermek isterim. FLIGHT and NAVIGATION PROCEDURES TRAINER sevgiler MeteAKIN |
nusret
üye
2
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 18:57:03
MNG bünyesinde kurulum aşamasında olan Uçuş Akademisi'nde, yetiştireceğimiz pilot adaylarının seçiminde işe uygunluklarını belirleyebilmek için bir çalışma yürütüyoruz.Bunun için kişilik normları ve yetenek eşiklerini belirlemek amacıyla MNG Havayolları'nda pilotlarımıza (yaklaşık 30 kişi) test uygulamaya başladık.Bunun sonunda elde edilecek veriler bizim seçme sistemimizin esasını oluşturacak. Daha sonra seçimde kullanacağımız kişilik ve yetenek testleri ile psikometrik testler hazırlanabilecek ve bunlar bilgisayar yazılımları haline getirilerek bilgisayar ortamında seçim için kullanılabilecektir. Bu konuda Üniversite çevreleri ile yakın ilişki içinde çalışmalarımızı yürütüyoruz.Nusret Ayhan BEŞİROĞLU Edited by - nusret on 16/06/2005 19:04:52
Edited by - nusret on 16/06/2005 20:08:08 |
deryacan
üye
1
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 19:00:16
Merhaba, ben Can DAMARSARDI. MNG havayolları bünyesinde kuruluş çalışmalarını yürüttüğümüz Uçuş Akademisinde uçuş emniyeti ile ilgili ders proramları hazırlamaktayım. Akademimizde yetişecek olan genç pilot adaylarımıza çeşitli başlıklar altında verecek olduğumuz seminerlerin uçuş emniyeti ilgili bölümünü sizlerle paylaşmak benim içinde büyük mutluluk olacaktır. Emniyetle ve bunun getireceği hazla, yapılacak uçuşlara katılmak isteyen genç arkadaşlarımın yanında uçmak inanın benide çok mutlu edecektir. Cpt.Plt. Can DAMARSARDI Edited by - DERYACAN on 16/06/2005 19:04:26
|
fasulye
üye
7
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 20:05:56
Kulağa gerçekten çok hoş geliyor, merakla bekliyoruz.Son haftalarda sürekli USA 'de eğitimi araştırırken aniden TR 'de böyle bir fırsat çıkmış olması pek çok kişi için cazip olabilir. ATPL hedefleyen katılımcılarda yaş sınırı aranacak mı? Malum anneden babadan bir şey kalmadıysa, ya da piyango çıkmadıysa 30 'ların ortalarına kadar bu tür bir eğitimin parasını ancak biriktirebilirsiniz.
|
ovuncunal
üye
Turkey
5
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 20:18:45
MNG UÇUŞ AKADEMİSİ, MNG Havayolları' nın "Resmi Havayolu” sponsorluğunu üstlendiği, 19-20-21-22 Haziran 2005' de Solar Beach Kilyos' ta gerçekleşecek olan Rockİstanbul festivalinde stand açacaktır. Bu etkinliğe katılacak arkadaşlar ile yüz yüze tanışma ve daha kapsamlı konuşma fırsatını yakalayacağız. Festivale Akademi’mizden Övünç Ünal ve Hakan Çakıter sürekli olarak standta bulunup akademimiz ve faaliyetleri hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlarla görüşeceklerdir Şimdiden Herkese iyi eğlenceler ve Selamlar.
|
EnbiTurk
üye
USA
23
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 16/06/2005 : 23:17:21
Tekerlegi yeniden kesfetmeye gerek yok. Su programi gelistirdik, bu programi gelistirdik diyorsunuz ama bunlar zaten var. Gidin Jeppesen'in JAA egitim kitaplarina bakin yeter. Umarim basarili olursunuz, ama bu kadar ove ove bitiremediginiz seyleri devam ettirebilmeniz icin cok paraya ve bu isi bilen insanlara ihtiyaciniz var. Ayni zamanda bu is yine donecek dolasacak alaturka islere gelecek. Tek motorlu ucaklarla gece ucusu yapabilecek misiniz? Seyrusefer ucusu yazip meydan turu atacak misiniz? Dedim ya, bu isler o kadar kolay degil. Siz iyi niyetli olsaniz da SHMG bu isin Allah'i.. IST-ANK ucaginin kalkmasina izin vermeyen THY bir gun gelir sizi de al asagi eder "benim ucus okuluma engel oluyorsun" diye.. |
obenogul
üye
8
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 : 03:35:11
EnbiTurk selamlar,Kisaca soru ve yorumlarina cevap vermek isterim. 1) Jeppesen JAA sadece yontem, bilgi ve mufredat verir(syllabus) bunun disinda sizin kendi ulkeniz yada kendi okulunuza ozel bir sey veremez. MNG UCUS akademisi bunyesinde hazirlanan tum programlar JAA optimum kapsayacak ve Turk havaciligina en uygun sekilde gelistirilmektedir. Yani, bizim yapmakta olduklarimiz kesinlikle ne Jeppesen nede Oxford literaturlerinde yer almiyor. 2) MNG UCUS AKADEMISI nin tum operasyonlarin maliyet analizleri ve butce belirlemeleri yapilmis ve belirlenmistir. MNG Ucus akademisinin finansal sorunu olamaz. Olsa bile inan bana bir kac saat icerisinde cozulecektir (MNG Holding'i tanidigini dusunuyorum ) 3) Yetismis Personel konusunda da akademinin bir sorunu yoktur. Bu konudaki yorumunuzu sonuclari gordukten sonra yapmaniz daha dogru olurdu. Akademi kadrosunda cok uzun sure havayollarinda kaptanlik yapmis hocalarimiz, askeri ve sivil kokenli olan, genis vizyona ve cok uluslu tecrubelere sahip ogretmen arkadaslarimiz vardir. 4) Tek motorlu ucaklarla gece ucusu yapilmasi ulkemizin milli mevzuati sebebi ile su anda mumkun degildir. MNG UCUS AKADEMISI ana dali entegre ATPL egitimi olacagi icin bu egitim asamasi gece yapilacak cok motor ucusu ile cozulecektir. Meydan turu attirarak cross country log edilmesi ne etik nede teknik olarak MNG UCUS AKADEMISI icin mumkun degildir. Bu bizim anlayisimiz disinda bir yontemdir. 5) Alaturka kelimesi ile ne demek istediginizi anlayamadim. Diger okul yada kuruluslari bilemeyiz ve MNG ucus akademisine ornek teskil edemez, JAA optimum gereklilikleri ve milli mevzuat kural ve gereklikleri KALITEDEN kesinlikle taviz verilmeden uygulanacaktir. MNG UCUS AKADEMISININ tum sistemi bunun uzerine kurulmaktadir ki, bunu degistirebilmek teknik olarak zaten mumkun degildir. 6) THY ucus okulu yoktur, oldugunda da boyle bir sorun cikacagini sahsen zannetmiyorum. Gerekirse THY bu konuda yardimci olacak ve bir rakip olarak degil Turk sivil havaciligina hizmet verecek bir birim diger olarak gorecegiz. Bu islerin kolay olmadigini cok iyi biliyoruz EnbiTurk, bu yuzden dolayida TURKIYE'deyiz ve isin basinda, herseyi en iyi sekilde yapmaya calisiyoruz. Bize destek ve yardimci olabilecek her turlu fikir ve elestirilerinize de acigiz. Uzaktan nasil goruluyor bilemiyorum ancak, ulkemizde sivil havaciligin cok suratli sekilde gelismekte ve degismekte oldugunu belirtmek isterim. Selamlar.
|
Bahadir
üye
USA
163
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 : 12:05:17
Galip, seninle her iki yonden de meslektasiz demek ki. (Hem pilot hem de bilisim acisindan). Gelistireceginiz sistemleri dort gozle bekliyorum. Istanbul'a geldigimde bir cayinizi icer, ucus okulunuzu da gezerim. Sevgiler, Bahadir |
BLACKOUT
üye
48
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 17/06/2005 : 18:43:48
Umarım maliyet çok yüksek olmaz. Bu parayı karşılayabilmek çok zor. Umarım biraz dikkat edilir. |