Yazan |
Konu |
|
idefix111
üye
Turkey
7
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 05/01/2005 : 15:56:26
anadolu üniversitesi pilotajlık bölümü hakkında bilgi edinmek istiorum. mülakatta ne gibi sorular soruluyo? ve yaş sınırı varmı? bu konularda beni bilgilendirirseniz cok sevinirim. simdiden tşk. |
piloçe
üye
Turkey
117
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 06/01/2005 : 14:11:47
www.shyo.anadolu.edu.tr adresinden istediğiniz her türlü bilgiyi edinebilirsiniz.piloçe tugce@eser.com.tr |
piloçe
üye
Turkey
117
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 06/01/2005 : 14:36:05
Bir adres daha vardı ama aklıma gelmedi onun yerine size o adreste olan bilgisayarıma kaydetmiş olduğum önemli bilgileri veriyorum.ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN ÖN KAYIT VE ÖZEL YETENEK SINAVI İLE ÖĞRENCİ ALINACAKTIR Üniversitemiz Sivil Havacılık Yüksekokulu Pilotaj Bölümü 'ne ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile 10 öğrenci alınacaktır. Ön kayıt için, 2004 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı sayısal 195.000 (ağırlıklı orta öğretim başarı puanı eklenmeden) veya daha fazla puan almış olan lise ve dengi okul çıkışlılar başvurabileceklerdir. Adayların bizzat kendilerinin başvurmaları gerekmektedir. 2004 Öğrenci Seçme Sınavı sonucunda bir fakülte veya yüksekokula yerleştirilmiş olanlar da ön kayıt için başvurabileceklerdir. Adaylarda aranacak olan koşullar şunlardır: • Lise üstü bir okul veya kuruluştan (Askeri-Sivil) disiplinsizlik nedeniyle ilişiği kesilmiş olmamak. Bu hususa aykırı beyanda bulunanların kesin kayıtları yapılmış olsa bile okulla ilişkileri kesilecektir. • Hv.H.O. Öğrenci Seçme Uçuşlarından veya başka bir kurumun (kamu, özel sivil hava kurumları) uçuş eğitiminden başarısız olma, disiplinsizlik, hava hastalığı, başarısız olacağını anlayıp dilekçe vermek gibi nedenlerden dolayı uçuştan ayrılmış olmamak. • 01.01.1980 doğumlu veya daha küçük yaşta olmak. Yaş düzeltmesi kabul edilmeyecektir. Düzeltmeden önceki tarih esas alınacaktır. • Vücut yapısı düzgün ve her bakımdan sağlam olmak, dilinde pelteklik ve gizli kekemelik, işitme kaybı, renk körlüğü vb. olmamak. • En az 1.65 m., en çok 1.90 m. boyunda, ayrıca boy ve ağırlık arasında seçim uygulamalarında belirtilen uyumun olması. • Başka bir yükseköğretim kurumundan disiplin nedeniyle çıkarılmış bulunanlar ön kayıt yaptıramazlar. • 2003-ÖSYS'de, ÖSS puanı veya özel yetenek sınavı sonucu ile örgün yükseköğretim programına yerleştirilmiş adayların ağırlıklı ortaöğretim başarı puanları ile ilgili katsayıları yarıya düşürülecektir. Bu kural açıköğretimin kontenjanlı programları için de uygulanacaktır. Sınavsız geçiş ile meslek yüksekokulları veya açıköğretim programlarına 2003-ÖSYS'de yerleştirilen adaylara bu kural uygulanmayacaktır. • Adayların orta öğretim başarı puanları Yüksekokulumuz tarafından ÖSYM'den Ağustos ayının son haftasında temin edilecektir.(Orta öğretim başarı puanı diploma notu değildir) Ön kayıt yaptıracak adaylardan istenilecek belgeler şunlardır : • 2004 ÖSS sonuç belgesi aslı ve fotokopisi, • Fotoğraflı nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, • Dört adet vesikalık fotoğraf, (Fotoğraflar 4.5x6 cm ebadında, son altı ay içinde önden başı açık, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır.) • Başvuru dilekçesi, (ön kayıt esnasında Yüksekokul tarafından verilecektir) • Yetenek sınavına katılmak isteyen adaylardan 75.000.000.-TL.'sı (KDV Dahil) sınav ücreti alınacaktır. Ücret başvuru sırasında Yüksekokula makbuz karşılığı ödenecektir.(Başvuru ücretleri iade edilmez). • Ön kayıtlar 24-25 Ağustos 2004 tarihlerinde 09. 00 -17. 30 saatleri arasında Anadolu Üniversitesi İki Eylül Kampüsü, Sivil Havacılık Yüksekokulu, ESKİŞEHİR'de yapılacaktır. • Belirtilen tarihlerde ön kayıtlarını yaptıran adaylar deneme uçuşlarını da kapsayan seçmelere alınacaklardır. Seçimler ile ilgili program ve diğer ayrıntılı bilgiler ön kayıt sırasında her adaya ayrıca verilecektir. • Tüm Öğrenci Seçme Programının iki hafta (ön kayıt süresi hariç) süreceği göz önünde tutularak, il dışından Eskişehir'e gelecek öğrencilerin hazırlıklı olmaları gerekmektedir. • Kesin kayıt tarihleri sınav sonuçları ile birlikte ilan edilecektir. • Pilotaj Bölümünde eğitim süresi 1 yılı İngilizce hazırlık sınıfı olmak üzere toplam 5 yıldır. İngilizce Yeterlik sınavında başarılı olamayan öğrenciler için İngilizce hazırlık sınıfı zorunludur. • Pilotaj Bölümü ile ilgili her türlü bilgi 0-222-3213550/6823 nolu Sivil Havacılık Yüksekokulu (Öğrenci İşleri Bürosu) telefonundan sağlanabilir. * Posta yoluyla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. ** Adaylar ön kayıt ve özel yetenek sınavları esnasında kılık-kıyafetle ile ilgili olarak yüksek yargı organları tarafından verilmiş kararlarla oluşmuş bulunan hukuki mevzuata uymak zorundadırlar . ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ SEÇİM ESASLARI • AMAÇ : Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksek Okulu Hava Trafik Kontrol Bölümüne alınacak öğrencilerin ön kayıt, özel yetenek ve mülakat sınavları ile seçimlerini yapmak, sınavlara ilişkin esas ve yöntemleri belirlemektir. • KAPSAM : Bu yönerge ; her yıl ÖSS'de alınan puanlara göre tespit edilen taban puan ve üzerinde puan tutturarak aday olma hakkını kazanan aday öğrencileri ve yapılacak sınavlarda görev alacak SHYO yetkililerini kapsamaktadır. • SORUMLULUK : 3.1. Yönergenin esaslara uygun olarak yürütülmesinden SHYO Müdürlüğü sorumludur. 3.2. Aday olma hakkını kazanan öğrenciler ise tüm sınavlar boyunca belirtilen hususlara ve programa uymaktan SHYO Müdürlüğü'ne karşı sorumludur. • UYGULAMA YÖNTEMİ : Sınavlar aşağıdaki maddelerdeki belirtilen hususlara uygun olarak yapılacaktır. 4.1. Açıklanan taban puanı üzerinde puan alarak kayıt olma hakkını kazanan ve ön kaydını yaptıran öğrenciler, aday öğrenci olma hakkını elde ederek öğrenci seçme sınavlarına katılabileceklerdir. 4.2. Birinci gün önkayıt yaptıran tüm öğrenciler Test-1 yetenek sınavlarına alınacaktır. Sınav sonuçları aynı gün açıklanacak ve puan sıralamasına göre ilk 100 aday ertesi gün yapılacak Test-2 sınavına katılma hakkını kazanacaktır. 4.3. İkinci gün, 100 aday öğrenci Test-2 sınavına alınacaktır. Bu sınav sonuçlarına Test-1 puanının %10 katkısı eklenecektir. Sonuçlar aynı gün açıklanacak ve puan sıralamasına göre ilk 50 aday öğrenci ertesi gün yapılacak Test-3 sınavına katılma hakkını kazanacaktır. 4.4. Üçüncü gün, 50 aday öğrenci Test-3 sınavına alınacaktır. Kişilik testi niteliğindeki bu sınavın sonuçları beş ve altıncı günlerde yapılacak mülakatta değerlendirmeye alınacaktır. 4.5. Beşinci ve altıncı günler 50 aday öğrenci mülakata alınacaktır. Mülakat Komisyonu adayların genel görünüşünü, konuşma ifade yeteneğini, yabancı dil (İngilizce) seviyesini, motivasyon, kişilik ve sosyal çevre iletişim özelliklerini Test-3'ü de dikkate alarak değerlendirecek, sağlık muayenesine gönderilecek ilk 30 aday öğrenciyi açıklayacaktır. 4.6. Mülakat sıralama sonucuna göre ilk 30 aday öğrenci hazırlanacak muayene evrakları ile beraber üniversitenin belirlediği bir hastanede, ICAO Annex-1'e göre aday öğrenci muayenesine tabi tutulacaklardır. Aday öğrenciler yapılacak bir sıralama ile ve gruplar halinde hastaneye gönderileceklerdir. Eskişehir dışından gelen adaylara öncelik tanınabilecektir. 4.7. Muayene sonucu olumlu olan öğrenciler Hava Trafik Simülatör testine katılmaya hak kazanacaklardır. 4.8. Değerlendirme ve adayların başarı sıralaması aşağıda belirtilen şekilde olacaktır. • Test-1 sonuçlarının %20'si • Test-2 sonuçlarının (Test-1'in katkısı olmaksızın) %15'i • Orta öğretim başarı notunun %5'i, • ÖSS sayısal puanının %5'i, • Mülakat sonuçlarının %25'i, • Simülatör sınavının %30'u. 4.9. Yukarıda açıklanan ağırlık puanları toplanarak öğrencilerin alacağı son puana göre sıralama yapılacaktır. Buna göre kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan 10 aday ve yedekler açıklanacaktır. • DİĞER HUSUSLAR : 5.1. Sınav komisyonu ön kayıtlardan itibaren bütün sınav aşamalarının sonuçlarını içeren bir dosyayı sınavlar sonunda Yüksekokul Müdürlüğü'ne teslim edecektir. 5.2. Sınavlar için bir sınav komisyonu oluşturulacaktır. Bu komisyon; Okul Müdürü, ilgili Müdür Yardımcısı, Hava Trafik Kontrol Bölümü görevlileri ve bir psikologdan teşekkül edilecektir. Komisyon seçme sınavlarında görev alacak personeli sınavlardan öncebelirleyecek ve uygulanacak yöntemleri saptayacaktır. 5.3. Mülakat Komisyonu; Okul Müdürü veya Okul Müdürünün bulunmadığı durumda; Okul Müdürü tarafından görevlendirilen bir Okul Müdür Yardımcısı, Hava Trafik Kontrol Bölümü'nden iki öğretim elemanı ve bir psikolog olmak üzere 4 kişiden oluşacaktır. 5.4. Her seçme sınavı sonucunda; en az geçerli notu alarak başarılı olan sonuncu sıradaki adayla aynı puana sahip diğer adaylar da bir sonraki sınava girmeye hak kazanacaklardır. 5.5. Başarı sıralamasına göre kayıt yaptırmaya hak kazanan onuncu sıradaki adayın belirlenmesinde aynı başarı puanına sahip birden fazla adayın olması durumunda en yüksek ÖSS puanına sahip olan aday kayıt yaptırmaya hak kazanacaktır. 5.6. Sınavların ve sağlık muayenelerinin mümkün olduğunca mesai günlerinde yapılmasına çalışılacak, ancak gerektiği taktirde resmi tatil günlerinde de sınav ve muayene yapılabilecektir. Tüm adaylar açıklanan programda belirtilen gün ve saatlere uyacaklardır. Tüm seçmeler boyunca belirtilen sınav saatinde sınav yerinde bulunmayan aday hakkını kaybetmiş sayılacaktır. 5.7 . Her hangi bir nedenle asil adaylardan doğacak boşluğu gidermek için bir de yedek liste hazırlanacaktır.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU PİLOTAJ BÖLÜMÜ (2004-2005 ÖĞRETİM YILI) ÖNKAYIT YAPTIRAN ADAYLARIN UYMASI GEREKEN HUSUSLAR 1. Adaylar test sınavlarına girerken yanlarında iki adet kurşun kalem ve bir yumuşak silgi bulunduracaklardır. 2. Sınavlara girişte fotoğraflı kimlik kartı sınav sorumlusuna gösterilecektir. 3. Sınavlardan 45 dakika önce okulda bulunulacaktır. Sınav başladıktan sonra salonlara öğrenci alınmayacaktır. 4. Adaylara başvuru sırasında verilen ÖĞRENCİ SEÇME PROGRAMI' na titizlikle uyulacak, anlaşılmayan hususlar varsa önceden ilgililerden bilgi alınacaktır. 5. Öğrenci Seçme Programına göre herhangi bir sınava katılmayan aday elenmiş kabul edilecektir. 6. Boy ve kilo oranları uygun kriterlerde olacaktır. Kilo sınırları boyun son iki rakamına 5 (beş) ekleyerek ve 10 (on) çıkararak bulunur. ÖRNEK : Boyu 1.72 m. olan bir adayın kilosu; 72+5=77, 72-10=62, yani 62-77 kg.lar arasında olacaktır. Boy ise en az 1.65 m., en çok 1.90 m. olacaktır. Gerektiğinde mülakat sırasında ölçüm yapılacaktır. 7. Hava Harp Okulu Öğrenci Seçme Uçuşları veya başka bir kurumun (kamu, özel sivil hava kurumları) uçuş eğitiminden başarısız olma, disiplinsizlik, hava hastalığı, veya başarısız olacağını anlayıp dilekçe verme gibi nedenlerden dolayı ayrılanlar Sivil Havacılık Yüksekokulu'na başvuramazlar. Bu hususa aykırı beyanda bulunanların kesin kaydı yapılmaz, kesin kaydı yapılsa bile okulla ilişkileri kesilir. Bu konu ilgili olarak adaylara “Öğrenci Uçuş Belgesi” doldurtulmak suretiyle beyanları alınacaktır. Yanlış beyanda bulundukları tespit edilen adaylar kayıt hakkını kaybedeceklerdir. 8. Değerlendirme ve adayların başarı sıralaması aşağıda belirtilen şekilde olacaktır. 8.1. Test-1 sonuçlarının %15'i, • Test-2 sonuçlarının %15'i, (Test-1'in katkısı olmaksızın) • Mülakat sonuçlarının % 30'u, • Orta öğretim başarı notunun % 5'i, • ÖSS sayısal puanının % 5'i, • Deneme uçuş sınavının % 30'u. Bu puanlamaya göre, öğrencinin alacağı başarı puanı belirlenerek sıralama yapılacaktır. • Önkayıt yaptıran tüm öğrenciler 26 Ağustos 2004 Perşembe günü saat 10.00'da Test-1 sınavlarına katılacaktır. Öğrenciler en geç saat 09.00'de Sivil Havacılık Yüksekokulu'nda bulunacaktır. Ayrıca Öğrenci Seçme Programında belirtilen sınav aşamalarını başararak muayenelere katılmaya hak kazananlar; muayene giderini Anadolu Üniversitesi Hastanesi'ne yatıracaktır. Muayene sonuçları olumlu olarak deneme uçuşlarına katılacak olan adaylardan KDV dahil 350.000.000 TL'sı alınacaktır. • Öğrenci Seçme Programında elde edilecek başarı sıralamasına ve muayene sonuçlarına göre kesin kayda hak kazanan 10 asil aday ve yedek adaylar 10 Eylül 2004 Cuma günü saat 17.00'de açıklanacaktır. • Kesin kayda hak kazanan adaylar aşağıda belirtilen belgeleri hazırlayarak Sivil Havacılık Yüksekokulu Müdürlüğü'ne başvuracaktır. 11.1 Savcılıktan alınacak iyi hal belgesi 11.2 ÖSS Sonuç Belgesinin aslı, 11.3 Adayın lise veya dengi okul mezunu olduğunu belirten diploması veya yeni tarihli Mezuniyet Belgesi 11.4 2 adet Nüfus Cüzdanının onaylı sureti (T.C. Kimlik No belirtilecek), 11.5 İkametgah belgesi, 11.6 1982 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar yükseköğretim kurumuna kaydolmasına askerlikçe bir sakınca olmadığına dair Askerlik Durum Belgesi, 11.7 12 adet fotoğraf, 4,5x6 cm boyutunda vesikalık fotoğraf (Fotoğraflar 4,5x6 cm ebadında, son altı ay içinde önden başı açık, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır), 11.8 Katkı Payının ödenmesi ile ilgili belge, 11.9 Üniversitece belirlenen diğer belgeler. ÖNEMLİ NOT : SINAV SONUÇLARI YÜKSEKOKULUMUZ VE YUNUSEMRE KAMPÜSÜ'NÜN CUMHURİYET KAPILARINA ASILAN LİSTELERDEN ÖĞRENİLECEKTİR. TELEFON İLE SONUÇ BİLDİRİLMEYECEKTİR. piloçe tugce@eser.gen.tr |
DEVIL
üye
Turkey
108
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 06/01/2005 : 14:44:50
ecas.anadolu.edu.tr sevgiler... |
MightyWing
üye
15
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 13/01/2005 : 12:21:45
Okul hakkında birşeyler ararken bu forumu gördüm, sizlere yardımcı olabilirim diye derhal üye oldum fakat görüyorum ki pek de yardıma ihtiyacınız yok gibi!! 4 sene önce canım çıkmıştı başvuru koşullarını öğrenicem diye, o günlerim geldi aklıma... Tebrikler millet, tırmalamadıkça hiçbirşey haketmiyor insan. |
Bahadir
üye
USA
163
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 15/01/2005 : 01:10:00
Boyun 1.65 ten kisa olanlar iyi pilot olamiyorlar mi? Ya da "vucut olculerinin uygun olmasi" turunden son derece yoruma acik, biraz da sacma sapan sartlar bana acayip geliyor. Turkiye'de genel havacilik da dahil olmak uzere, tam anlami ile havacilik bir luks, bir "ben pilotum beaaa" edasi ile yapiliyor. Ne yazik ki havacilik bu degil. Eminim bir gun gelecek bu da degisecek.. Kafalarin degismesi dunyanin degismesinden daha yavas oldugu muddetce de dunya siralamasinda 66 dan 99 a iniveririz.. |
silentwarrior
üye
17
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 18/01/2005 : 08:21:41
"ben pilotum beeeaaahhh!!!" diye gezenler bilmem ama; onlarin bu sektorde fazla kalmayacagini rahatlikla soyleyebilirim...:)Pilotluk, sovalye bi meslektir!Oncelikle mutevazilik gerektirir!1.65'in altinda boyu olanlar pilot olamaz diye bir sey yazmiyor, bu dogru!Bu konudaki elestiriler bi noktaya kadar hakli olabilir...Ancak; bi pilot adayi 1.65'in altinda ise ve rudder'lara yetisemiyorsa...o ucagi nasil ucurabilir??? |
KILLERLOOP
üye
2
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 02/02/2005 : 10:16:05
TO: MightyWingHade leeeyn... |
MightyWing
üye
15
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 09/02/2005 : 19:06:57
Vay DMR kardeş!! Hoşuma gitti walla ne diyim... Bu arada gitar harbi süper. |
MightyWing
üye
15
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 09/02/2005 : 19:25:37
Şimdi gelelim bahadır kardeşe, yazmış amerikalardan... Öncelikle havacılık hakkında pek bilgin olmadığı kesin. Günümüzde havacılık tamamen standartlar üzerine kurulmuştur. 1900'lerdeki gibi "dene ve gör" zamanı sona ermiş, tüm kurallar kaideler bilime dayandırılmıştır, çünkü havacılık tarihi KANLA YAZILMIŞTIR.Pilotluk ise bir meslekten ziyade bir hayat tarzı olmak zorundadır çünkü pilotun ve arkadakilerin hayatı pilotun elindedir. En iyi pilot en uzun yaşayandır. Pilot sağlıklı olmalı, hayatı düzenli olmalı, çelik gibi sinirleri olmalı, baskı altında doğru karar vermeli, çok okumalı, insiyatif sahibi olmalı, uçağa tam hakim olmalı, prosedürleri çok iyi uygulamalı ve sınırları çok iyi bilmelidir. Her insan bu yüzden pilot olamaz, sıkı bir elemeyle potansiyeli olanlar belirlenir, çok çok ağır eğitimden geçerler hatta eğitim safhasında bile birçoğu elenir, eğitm de ömür boyu devam eder.. "Ben pilotum bea" demeye zaman bulabilen adam zaten doğru dürüst pilot olamaz ama öyle konuşan adam da yok denecek kadar azdır. Sen pilotluğu "artistlik"le karıştırma bence çoook farklı kavramlar çünkü... Ayrıca kokpit de standartlara göre tasarlanır. Bu yüzden pilota göre uçak yapmaktansa uçağa göre pilot seçerler (boy, kilo vs.) ve bu standartın da aralığı bellidir. Bence türkiye'nin biryere gidememesinin sebebi standardizasyon değil, bilmeden atıp tutanlardır... Uzun oldu biliyorum, sevgiler hepinize. |
baris737
üye
Turkey
12
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 06/03/2005 : 19:12:27
mightywing;döktürmüşüz yaw...helal!!! tc-ysf |
dispatcher1907
üye
Turkey
38
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 23/03/2005 : 13:42:32
quote:
Şimdi gelelim bahadır kardeşe, yazmış amerikalardan... Öncelikle havacılık hakkında pek bilgin olmadığı kesin. Günümüzde havacılık tamamen standartlar üzerine kurulmuştur. 1900'lerdeki gibi "dene ve gör" zamanı sona ermiş, tüm kurallar kaideler bilime dayandırılmıştır, çünkü havacılık tarihi KANLA YAZILMIŞTIR.Pilotluk ise bir meslekten ziyade bir hayat tarzı olmak zorundadır çünkü pilotun ve arkadakilerin hayatı pilotun elindedir. En iyi pilot en uzun yaşayandır. Pilot sağlıklı olmalı, hayatı düzenli olmalı, çelik gibi sinirleri olmalı, baskı altında doğru karar vermeli, çok okumalı, insiyatif sahibi olmalı, uçağa tam hakim olmalı, prosedürleri çok iyi uygulamalı ve sınırları çok iyi bilmelidir. Her insan bu yüzden pilot olamaz, sıkı bir elemeyle potansiyeli olanlar belirlenir, çok çok ağır eğitimden geçerler hatta eğitim safhasında bile birçoğu elenir, eğitm de ömür boyu devam eder.. "Ben pilotum bea" demeye zaman bulabilen adam zaten doğru dürüst pilot olamaz ama öyle konuşan adam da yok denecek kadar azdır. Sen pilotluğu "artistlik"le karıştırma bence çoook farklı kavramlar çünkü... Ayrıca kokpit de standartlara göre tasarlanır. Bu yüzden pilota göre uçak yapmaktansa uçağa göre pilot seçerler (boy, kilo vs.) ve bu standartın da aralığı bellidir. Bence türkiye'nin biryere gidememesinin sebebi standardizasyon değil, bilmeden atıp tutanlardır... Uzun oldu biliyorum, sevgiler hepinize.
Ülkemizde her işte olduğu gibi havacılık sektöründe de yurtdışı meraklısı olan insanların arasında bu gruba dahil olmayanları görmek ne güzel...Türkiye'deki havacılığın gelişimi de bu tarz insanlar sayesinde hızlanacaktır.. Bahadir bey size de Türk havacılık tarihi ile ilgili bir kitabı acilen okumanızı tavsiye ederim. Eğer bulamazsanız ben memnuniyetle göndereceğim zaatilinize...
İSTİKBAL GÖKLERDEDİR..! |
atkin
üye
Turkey
65
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 24/03/2005 : 19:42:44
boy sadece askeriyede önemli bilidiğim kadarıyla ayrıca ben onları gördüğüm için söylüyorum bazı a340 pilotlarının boyları o kadar...aaa |
birgi
üye
Turkey
392
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 25/03/2005 : 14:52:11
quote:
anadolu üniversitesi pilotajlık bölümü ....
Pilotajlık bölümü nedir allah aşkına!!!Bir şey yapmaya niyetiniz varsa önce bir dosdoğru araştırın nedir ne değildir diye,sayenizde forum yüzlerce "pilotajlık" konusuyla çöplüğe döndü. Birgi
|
idefix111
üye
Turkey
7
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 26/03/2005 : 15:29:52
çöplükmü? burda araştırma yapıoruz zaten. asıl burayı çöplüğe döndüren sizin gibilerin bu tür bilgileri edinmek isteyenleri küçük görmeleri oluyo. ben işime yaramıcak bilgiyi napıym? |
scorpion22
üye
Turkey
183
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 26/03/2005 : 15:42:27
Sorun değil bende yazarken pek fazla dikat etmiyorum.Hem klavyemde pek iyi değil onun için yeri gelince bende Türkçeyi katlediyorum.Buna karşın inatla ve ısrarla yazıyorum.Hatta daha da uzun yazıyorum.Neyse........Kimsenin seni küçük görüp dalga geçmesi önemli değil.Sen öğrenmek istediğimn konuyu yaz birileri sana mutlaka aydınlatıcı cevaplar gönderir ki tavsiyem öncelikle dahaönce bu konuyla ilgili topiclere göz atman.Yeteri kadar bu konuyu ısıtıp ısıtıp ortaya koyuyoruz.Hep aynı şeyleri yazmak bazen sıkıcı ve zaman kaybı olabiliyor.Önceki konular da seni tatmin etmezse sorularını gönder cevap yazarız.......... |
birgi
üye
Turkey
392
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 28/03/2005 : 14:06:46
Araştırma var olana en azından bir kere bakmakır.Scorpion doğru yazmış aynı şeyi ısıtıp ısıtıp...Neyse umarım aradığını bulursun ne diyim. Birgi
|
|
|