Yazan |
Konu |
|
A_310
üye
26
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 21/07/2004 : 15:23:49
Merhaba,Sizce AB ye giriş öncesi bize uygulatılan uyum paketlerinden biri de 36 adet Airbus ın alınma zorunluluğumuydu? Dikkat ederseniz AB ülkeleri içinde sözü geçen iki ülkeden Almanya ve Fransa Airbus ın yapımcıları. Bu alım için ihale oldu mu? 36 Adet yolcu uçağı muazzam bir yekün tutar! Boeing ya da MD Douglas ın fiyatları çok mu yüksekti? Bize özellikle bu markayı şartmış gibi satıyorlar şeklinde bir düşünceye kapıldım !!!??? |
birgi
üye
Turkey
392
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 21/07/2004 : 20:23:37
Tabi 36 uçağın maliyeti çok yüksek (okuduğum 1.5 milyar $) olduğu,bu kadar büyük bir meblağda bir alımın içinde siyasal avantaj sağlama düşünceside normal.Birgi |
GENERAL
üye
USA
38
Cevap |
Gönderilme Tarihi - 21/07/2004 : 21:46:06
Merhabalar, 36 adet Airbus'i aldiklari icin toren yapanlar, bu ucaklar bos ucarken de toren yapacaklar mi acaba ? 1,5 milyar dolar kimin cebinden cikacak ? Bakkal hesabiyla ucak alinmaya devam edildigi muddetce, THY zarar etmeye mahkum kalacaktir.Ama sevgili medyamiz bunu da sume alti eder nasil olsa. THY'nin yolcu kapasitesini arttirici,ozellestirmeyi tesvik edici plan-programlar yerine, surekli olarak kurumu borc batagina itiyorlar.Dikkat edilecek olursa,soz konusu ucaklarin finansmani ile ilgili detaylar hakkinda kesin ve ayrintili bilgi verilmiyor.Cunki isin bu kismi, milletin sirtina yuklenilecek.Keske meydan bosken bir miktar da A-380 aliverseydiler.Nasil olsa bedava (!) A-340 serisi artik cok eskidi,bize cok daha buyuk, ici bos ucan variller lazim. THY'den uyanik havayolu sirketi yok,hepsi uyurken(!) bunlar karambolde 36 adet ucagi kapti. Satiliga cikarttiklarini iddia ettikleri bir sirkete, 1,5- 2 milyar dolar borc yukunu,torenlerle yukleyen bu ekonomik zekayi tebrik ediyorum (?) Onumuzdeki gunlerde THY'nin satis seklini hep birlikde gorecegiz.Borclari millette baki kalmak uzere, acikgoz birileri yeni ucaklarin ve THY'nin hayrini gorur. Saygi ve SevgilerimleEdited by - GENERAL on 21/07/2004 21:57:38 |
|
|