quote: K.H.O'da Pilotaj sınıfına ayrılmak için neler gerekir?
Birgi THK Pln.Baş. 03/1 İnönü-Eskişehir
Bir defa önce şans gerekir.Bunu çok içten söylüyorum.Sağlık açısından hiç bir problemin olmamalı özellikle göz kusuru gibi.Çeşitli sınavlara tabi tutulucaksın ve daha sonra planörle eğitime başlayacaksın.Ama H.H.O varken niye karacılık..Unutma yerde piyade olma şansın çok yüksek karacılıkta..Soruların için mail atabilirsin.
Gönderilme Tarihi - 26/04/2004 : 21:57:21
slm, kara kuvvetlerinde pilotum ve ayrıca Eskişehirliyim.bu konuda yardımcı olmak isterim.e-mail adresimi veriyorum,yazarsan daha detaylı konuşabiliriz.gönlünden havacılık tutkusu hiç eksilmesin...görüşmek dileğiyle... panacea@mynet.com
Gönderilme Tarihi - 27/04/2004 : 00:10:31
pilot olacaksan hho derim.benim babamda emekli kara havacı.onların esas görevi topçulara yardımcı olmaktı,daha sonradan helikopterler alındı vs.ama esas havacılık hava kuvvetleridir.admların mantıkları çok farklı karacılar onları 20 yıl geriden takip eder.çünkü çalışma mantaliteleri karacılar gibidir.benderim imkan varsa hava kuv.bi arkadaşım kho'dan sonra havacılık okuluna gitti.bayada uçtu son anda göz kusuru çıktı.şuan istikhamcı.hala cüzdanında ah1 cobra resmi var.sende onun çektiğini çekme
Gönderilme Tarihi - 28/05/2004 : 12:38:53
herkese selam kho ve hho tartışmasına girmenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. doktrinleri tamamen farklı iki birim. kara havacılığı özellikle helikopterler üzerine, hava kuvvetleri ise uçaklar.. bu tamamen bir tercih meselesi.. tabi olaya sadece havacılık açısından da bakmamak gerek.